Complimenten en op- en aanmerkingen
Wij zijn benieuwd wat u van onze zorgverlening vindt.
Compliment
Heeft u een compliment voor ons? Laat het iedereen weten op Google.
Help ons nog beter worden
Heeft u op- of aanmerkingen over de manier waarop wij onze zorg verlenen of heeft u een tip hoe wij onze diensten nog beter kunnen maken?
Laat het ons weten!
U kunt hiervoor mailen naar: assistenten@huisartsencentrumpniel.nl. Wij streven ernaar om u binnen twee werkdagen een reactie te sturen op uw tip, of op- en aanmerking.
Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts, of klachtenfunctionaris
Wanneer u ontevreden bent, stellen wij het op prijs als u ons hiervan op de hoogte stelt. Samen willen wij natuurlijk altijd het beste voor u als patiënt.
Het kan echter voorkomen dan u er samen niet uitkomt, ook dan hebben wij nog een Praktijkmanager/klachtenfunctionaris bij wie u terecht kunt. Zij kan u helpen situaties te verduidelijken en objectief naar de situatie te kijken zonder oordeel. De klachtenfunctionaris kiest geen partij. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
Hieronder kunt u het klachtenformulier downloaden en mailen naar: d.vandensen@huisartsencentrumpniel.nl.
U kunt, als u wilt, ook bellen met haar op 020-6868696 (werkzaam op dinsdag t/m vrijdag).
Download het klachtenformulier als PDF en/of als Docx.
Komt u er met de praktijk niet uit, of heeft u het idee dat u er met de klachtenfunctionaris niet uitkomt dan kunt u ook terecht op www.skge.nl.
Privacyreglement van Huisartsencentrum Pniël
Lees meer over uw persoonsgegevens en uw privacy in onze huisartsenpraktijk op de pagina ‘Privacy’.
Vraag of klacht
Heeft u een vraag of een klacht? Bijvoorbeeld over met wie wij gegevens delen of onze omgang met uw medische gegevens? Dan gaat uw huisarts hierover graag met u in gesprek.
Dit nieuwe privacyreglement van Huisartsencentrum Pniël treedt in werking op 1-5-2018 en is gepubliceerd op de website van de praktijk: huisartsencentrumpniel.nl/privacy